E-mailing a hasła promocyjne

?Już tylko x godzin do końca?, ? końcówka serii?, ?zostało 100 egzemplarzy? to tylko niektóre hasła rozsyłane przez e-mailing w celu ?rozgrzania? użytkownika i konwersji go na klienta.

Agencja interaktywna wymyślając hasła tego typu musi brać pod uwagę cechy charakteru potencjalnego klienta i dostosować do niego sklep. W przypadku takich haseł agencja interaktywna ma o tyle łatwo, że większość ludzi lubi korzystać w wszelkiego rodzaju promocji. Wystarczy im o tym zakomunikować.

Jedyną trudność może sprawić tutaj forma podania samego tekstu. Najlepiej jak kreacja e-mailingowa nawiązuje do tego co prezentuje web design strony na której użytkownik może skorzystać z oferty. Im atrakcyjniejszy web design tym więcej jego elementów można wykorzystać podczas tworzenia szablonu wiadomości. Tak skonstruowany e-mailing ma o wiele większą szansę poruszyć odbiorcę i zmotywować go zakupu.

Efektownie podane hasło będzie zauważalne i użytkownik dużo szybciej podejmie decyzję o zakupie. Skumulowanie kilku haseł może być również ciekawym pomysłem. Limitowany czas, końcówka serii i przecena w jednym może nakłonić do zakupu towaru lub usługi o której istnieniu użytkownik wcześniej nawet nie wiedział. Tutaj jednak pojawia się trudność estetycznego zaprezentowania wielu elementów co może doprowadzić do ?choinkowej? kreacji i reakcji zupełnie odwrotnej do zamierzonej.

 



This entry was posted on środa, Październik 19th, 2011 at 18:46 and is filed under Biznes, Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.

Related Posts

  • No related posts found.

Comments are closed.

Sorry, the comment form is closed at this time.


Październik 2011
P W Ś C P S N
« Wrz   Lis »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31