Landing page to nie od razu sprzedaż produktów

Nie zawsze zaczyna się od sprzedaży swoich produktów oraz usług. To wszystko zależy od tego jaką strategię przyjęło landing page. Na początku może wyglądać to zupełnie inaczej. Natomiast w późniejszym czasie na pewno ten cel będzie głównym priorytetem.

Użytkownicy, którzy wchodzą na landing page mają od razu narzucone dość duże wymagania. Chcemy, aby zostawili u nas jak najwięcej pieniędzy, zgodzili się na zasypywanie ich ulotkami, broszurkami oczywiście w przypadku pozostawienia adresu. Najlepiej jakby wypełnili formularz, który będzie zdradzał dość dużo informacji o nich ich życiu prywatnym, co lubią i czym się zajmują na co dzień. Strona docelowa ma za zadanie zatrzymać użytkownika jak najdłużej na tej właśnie witrynie. Namówić go do powiadomienia znajomych o trwającej właśnie promocji, zagrania w grę czy też obejrzenie filmiku reklamowego.

Jest kilka etapów, które powodują, że użytkownik może zrezygnować z dalszego zainteresowania daną stroną. Pierwszym i dość ważnym jest to, że odbiorcy często klikają całkiem przypadkowo i treści tam zamieszczone w ogóle ich nie interesują, więc odruchowo od razu je wyłączają. Landing page często nie doprowadza do podjęcia decyzji przez potencjalnego klienta o zakupie. Jest to spowodowane tym, że źle została zaprojektowana ścieżka zakupów.

 



This entry was posted on środa, Październik 19th, 2011 at 18:45 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.

Related Posts

  • No related posts found.

Comments are closed.

Sorry, the comment form is closed at this time.


Październik 2011
P W Ś C P S N
« Wrz   Lis »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31